DRAM (feat. Lil Yachty) - БРОККОЛИ | TWERK | хорео от FRAULES feat. Maru & Sofa (команда Fraules)

DRAM (feat. Lil Yachty) - БРОККОЛИ | TWERK | хорео от FRAULES feat. Maru & Sofa (команда Fraules)

  585  1000904  1:35
ОписаниеКомментарии (543)СодержаниеТэги

Соскучились по моим твик-видео?))) Поехали! NEW! Песня: DRAM (feat. Lil Yachty) - BROCCOLI Хореография: Fraules Стиль: Twerk + dance))) Путь Fraules) Танцоры: - Maru - Диван Камера: Andrew Bubin * НЕТ НАРУШЕНИЯ АВТОРСКИХ ПРАВ НАЗНАЧЕНО * "В этом видео используются материалы, защищенные авторским правом, в способом, который не требует одобрения правообладателя. Это законное использование в соответствии с законом об авторском праве.

f

excellent but Epstein didn't kill himself

flowerpunkchip
Z

You welcome. e/UfCatTqDDkw

Zen Forest
A

This chic right here.....perfect for a little thin chic. lol I love her and her little chics..i have been watching you for years You will never age..amazing You are different and stand out in a good way . You are graceful KEEP UP THE GOOD WORK

Angela Morris
C

The girl in the middle looks sexy

Casey Fields
S

Luckiest Husband Ever.

Shawn Wesson
o

"Achei bonito viu"

o malvo
R

Did you shoot the video on windows wallpaper

Regase
J

FORGIVE ME THE ALL MIGHTY FATHER FOR IM ABOUT TO SIN

Jose Villegas Romero Daniel
A

SHORT ENFIADO NO CU FODASEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Alexon
B

You're beautiful

Brian Alexander
B

She is so sexy

Brian Alexander
M

Five star...

Mohamad Amirul
А

ну ..как то виляние задом не произвело впечатления........нужно работать..музыка так себе..

Александр Кузнецов
Z

Não entendi são vadias

ZumTrum
R

Astaghfirullah cok

Reihan Reigns
p

White girl where your ass

pablo Hernandez
C

Big Pussy

Cristiomara barbosa
V

Anybody else feel like they're just way too white to shake ass like these chicks lol

Victoria Wright
L

Those shorts need to go into the garbage now ewwww

Little Timmy
R

But she has no ass thoo

Ricardo Garcia
g

who the sexy blonde in front name please

ginger66668
R

Dtf down to fuck. She is hot asf

Roman Miller
A

They look hungry

A C
T

Lol

Top-gaming-fails
L

I am in LOVE you are so AWESOME how you MOVE..

Lois M Smith
V

Wish I didnt have to mute all your videos.

Virdict J
C

6025105306 please call me your hot

Casey Fields
C

Make a new video today girl you are hot

Casey Fields
V

Love it bad watch your video always

Venesha Vincent
C

Awesome coreography but I'd like to give props to the cameraman cuz that's some fast movement seeing that it's on a gimbal it's a DSLR and it's like 15 pounds haha

Creepy Channel
E

Why was I here again I got lost within the dance forgot the video was playing till it was over. I was hypnotized

Eduardo Madrigal
A

0:19 1:04 не благодарите

ARROW_TJ Azizov
f

wow dude thier good

funtimetx
L

I love u guys so mucj

Liliana Cortez
C

Fap achino wanna drank bitch

Chris Mayberry
D

DO CAZZO STANNO LE NIGGA

Daniele Voodoo
L

Was this filmed at midnight during the day

Lionhearte
M

What is her name The girl in the middle

Muhd Syahmi BreezyyR1
F

MINA GOSTOSA DO CARAÍ MANO _

Felipão Sato
C

Where is that Those cinematicts Thats like the paradise Portugal

Cem Kiliç
x

Cringe

xTheDubKingx
Z

What a whore imagine she being your daughter uploading this to internet.

Zzzz
s

Damn white girl...

sportsmansparadice42
s

Damn white girl...

sportsmansparadice42
I

Dollar brought me here

Il Nocchiere
Z

T H I C C

Zhar GameZ
D

I have an erection

Donald TRUMP jr
B

Nice looking minecraft

BLAZKOWICZ
J

Can only imagine the negative feedback you got from the vid.. stay strong artistic interpretation is everything..

Jonny Zambuca
A

1013

Austin Fuller
A

Astuin

Austin Fuller
A

Astuin

Austin Fuller
L

Those shorts are not flattering on her.

Lumaria Arduex
J

Gotdamn

Jonathan Reyes Sierra
A

Why when women shake their butts it's so beautiful and when men do it it's not so

Ali Baba
T

You Can Dance for shit but I appreciate you throwing your nastiness out like that

Tonysiete70
H

GODs last name not dam

Hadassah Immanuel
R

God that music is horrible. It must be the d ck in his mouth lol

Ramsey Hullander
T

Get the thick bitches back

Toney513
R

i LOVE YOU

REHAN KHAN
R

SUPER............................

REHAN KHAN
j

I wish you white people would fucking stop this... Yall ain't even got ass to be twerking.. it's flat

johnathon whitt
K

YOU GON GET THIS DICK ALL THE WAY FROM FLORIDA

Kat Fuenzalida
H

for dance for song dance better suits this song Mendoza The bad Touch cover

Hero
C

News flash: girls of ANY body type can twerk Skinny girls thicc girls short girls tall girls big booty and even small booty.

Caitlyn Anne
V

Great video when its muted...

Virdict J
A

Yeah woo

Aiko N'simba
f

Best video of YouTube

flo h
T

Lol. No. Booty.

The Truth
j

wtf

jfm1105
S

Best hooker videos

Sergio Scotto
G

Algum br aq

Gabe Cachos
T

Divers. But. Todd me

Tammy Jackson
T

Sgesifmf. Graders dgdsvsf

Tammy Jackson
T

Sgrqpgf gwge. Ffwwjd fsh. Sf. Shdsjfwskeslrrresj

Tammy Jackson
J

this was cute

Jay Meets World
i

TEK ELLE YAZIYORUM NERDEN GELDİM BEN BURAYA

ibrahim taş
M

I'm supposed to be doing my computer programming picture but this has garnered my attention

Miguel
M

10/10

Maria Dantas
V

Look your twerking skills are good but GET SOME FUCKNIG TAN BITCHES and u guys need to canch THE FUCKING LOOK and twerk better bitches OH YEA PLUSE GET SOME MORE BOOTY AKA ASSS

Veronica potato Gaming
B

Twerk/pole dancing is not sexual.. yeah right tell that to my boner

BoldColt
W

Oooo boootys

WOOD CHUCKY
К

Спасибо проблевался.

Крепышок Сольвычегодский
G

I hope these young ladies are over 18

Grinz low
S

Instant Boner

Sinner
S

Thot Life

Skin Tone Chicken Bone MEGA OOF
T

REPORTING PORNOGRAPHY

The Rat
x

Cant believe shes married and gave birthabd still looks fab as fuck while i im only 20 with no love experience whats so everstupid as fuck and already looks like a rotten potato

xoxojessiexoxotix
p

Damn look at them sexy ass trees

packflipper
Z

cringy as shit

ZoomeK
A

clicked on the wrong thing..

Artistic Ally
I

You are so prfect

Ingiccca L.
p

I nutted not once not twice not thrice but five times

peng pleb
j

their body thoooo now i feel like a potato

juliette
C

Black girls do it better and I'm white.

CommonSense
L

She only a mom cuz her man couldn't resist lol imma deadass state that rn

LegitAZN
y

Why did the one In All blue have more ass than both of the others but wasn't the head dancer

yung_vxrt
P

maru give the biz to her

Pierce Rainy
A

Wdf these people posting bitch yuh have no ass so idk wat u shaking

Amanja Fabien
T

I need a girlfriend like this

Too Stancy
H

Not hating quite the opposite What is it about this ladies moves that makes her stand out so much Discuss.

Hurrystream
M

Bitches sexies.

Mario Jaspers
M

Bitches sexies.

Mario Jaspers
H

I LOVE your videos And it's great to see Sofa again

Harlisha Scott
I

NICE JUICY TITS

INVESTMENTS
A

That girl on the right has always been my fav Y'all are all beautiful

April Sinclair
M

that was legit soo sick

MasterToad :D
Y

whats blonde hair name

Yunus Yerebakan
G

This porn has good music

GoGo10tasion
D

i want to change the vido but i can't omg

Diane DeLouise
D

i want to change the vido but i can't omg

Diane DeLouise
c

The camera work

chris s
e

THICK AF I IN LOVE WITH ALL 3 OF U

extra sh9t
N

Dayummmm the girl in rainbow hair

Nutchanun Nut
F

Что то эта шкура слишком много жопой крутит Это не по христиански по моему она хочет огрести пиздюлей..

Floks 700
A

Yooo girl ya ass got so smaller

Albert Krotz
R

If here thighs didn't flap I would like it

Robert Swinda
G

Yeah I can appreciate that good dancer.

George Hatton
L

FRAULES SWAG RUSSIAN PANDA JELLYBEANNOSE MRSZOOPEDUP BUTT NAKED THIS ROUTINE

Lionel Thawne
b

goddess gone wild

budeshwar singh
J

sexy

Julius Gomez
S

Bio boi Stop with dat ass

Squid ward gangster 19289938
T

I love you

Teresa Ayers
D

Love this. Nice backdrop.

Dominic Fastbender
z

They ain't got no ass

zaro yupp
V

wow that was so sexy and artistic at the same time keep it up

Vegeta from universe 7
R

Favorite course of lil yachty' s and she just Made it even better. I'm happy now

Robert Swinda
R

Has lil yachty seen this lol

Robert Swinda
s

camara movement is very annoying

s r
G

0:53

GR3YGODS RIPNDIP
p

So much aesthetic

priscilla c.
R

What has my life come to....

Ricky Delatorre
L

She is such a delight to watch She has so much fun with it and just has a joyous way of dancing <3

LadyFangs
T

ass

Tianna Johnson
J

xd that song

Janet Hedden
M

you know kids are on YouTube

Makayla Robertson
B

music sounds like a black man with down syndrome. cant rhyme so say nigga alot. girls can dance though

Beef Stu
W

Daaammmnn

William Sire
C

"ниочем"

ChiciPuky
l

Guuay

lorena Vídeos
A

ew

AllenArktos
J

João Victor

João Victor dos Santos
K

My favourite dancer : You look perfect

Karina Kolevska
-

such a good dance

-gcinm’a lesane
Z

What in the actual fuck did I just watch

Zack Bennett
e

ortam kızlardan daha güzel.

emre gözüaçık
O

Welcome back Fraules. Miss ya

Only God And Love
W

Lol her shorts are unnecessarily short

William Fields
M

Mama Fraules is back ;

Mario Pacchiarotti
M

more dancing then twerking

Monte' Mason
R

Visiten chile hermoso baile :

Rodrigo Andres Espinoza Valencia
K

You suck

Kxng. Foc
M

Imma throw up THE GIRL IN THE MIDDLE.......GOD DAMN YOU NEED TO GO GET SOME ASS HALF OFF AT WALMART..

Miss Lips
m

Gotta get me a woman like that. Haha

matthew gesell
Z

White girls

Z Hedge Records
C

Camera man is the real MVP

Chigozie Ur not all that
J

Great work girls Very proud of you. I watch all of your videos. Hope to see you at competition next year

Jesse
A

785420

Adriana Gavidia
N

greatest

NiKKo RoKKiT
R

Awesome twerk choreography So glad you're back :D

Ro.the.Boat
А

yea russia girls

Алибек Кяров
M

now is big milky tities really nice...

MrDzonski
Е

Ебать вас некому и мне некогда.

Евлампий Байбурылов-Штольц
j

All my favorite faules girls. Wow So amazing

john Ayala
A

ANOTHER ONE

Alexandru Calminschi
S

Get it white guuurrrll

Sierra Savage
P

dam imagine sucking the milk from those tits while she rides the d :D paradise :D

PAPAZEUZ SHOW
S

damn girl your attitude is sexy af

Solo Dolo
S

This shit bangs

Smooose
L

sofa

Luiz Marzullo
T

fraules how do u feel your whole fan base are mindless perverts

TUSSIN WOLF_
G

Ur body is poppin.....better than before the baby. Well done. Love

GiGi P
S

if u ever notice they have a lake

Sterling Gaming
S

i would have the middle 1 be my gf doe bruh im serious

Sterling Gaming
A

she needs some ass

Amanda J
d

she has had a lot better vids

dunno yolo
S

amagine some kids just doing that in your backyard

Sterling Gaming
A

i'm sorry you're white

Anita slavn
b

sofa is so hott

blazeit350z
b

sofa is so hott

blazeit350z
B

YEAH BIG UP GIRLS

Brown Berry
B

ass so flat she gotta cut them into her butthole.... shits crazy #GoRideABike

BongToke419
W

If only you could Twerk to dubstep trap... straight put that shit on mute though.

Wolf Cvlt’s Esoteric Virgin Sacrifices
S

how can you be anything but happy when watching this

Simon DerHeld
T

Wtf is this trash look at these thots

Ty Bleach
D

Fraules will always be my favorite female dancer

Danny DeCheeto
u

afterbirth

uncontrolled x
Е

Станцуй тверк.вроде TREY SONGZ "Na na".Очень красиво было

Евгения Парташан
K

Im LOVING the new hair braids <3 Why u so pretty though lol

Kaitlyn D
K

Please go on worlds best dance I love y'all

Kelly Harned
R

She's so toned and perfect

Rosetta Lenza
E

Your kid be like "mom not again goddamn it"

Edison Malfarta
L

you are simply the best

Luisa Pupo
S

i was jokin about damn they hot lol

Sterling Gaming
D

amazing choreography

Dominique STRONG
p

hysterical

pasodiufwen
F

I wonder if she operated or gave natural birth.. her body is beautiful really.. a bit worry if she's not fully recovered. I really love the video she did when she was still pregnant. It was beautiful

Felix Drainpipe
L

like that pussy

Leo Mondragon
s

WOW

susej Martínez
J

I only stay. to this channel 4 Maru so hot want marry her

Jonathan Garavito
S

dont yall think there to young for that shit bro

Sterling Gaming
S

what a bunch of sluts.

Spice Man
A

yo her titties was on beat at 1:14

Angellovely offical
J

Is fraules back

Jess Schoen
M

You are A M A Z I N G I U

Miguel Ángel Vera Bórquez
k

The best ass is Sofa

karroghost
S

damn they hot

Sterling Gaming
J

the team back missed you sofa love yall

Josh Scott
R

who are those girls though what's their names wish I could know

Rounnok Mazumdar
C

haha so retarded

Craig123Glover
B

She chooses such shitty songs to dance too.

BRivJr
M

She looks so happy

Monét Williams
B

Flawless victory 1:00 ...

Branco
Á

GO GIRL

Ágata Regina
J

João

João Victor dos Santos
M

fraules sofa maru .... againnnn

Marilyn Monica
V

Marry me right now

V1P3R
Á

What a beautiful garden

Ákos Kákóczky
O

thats just dancin no twerking

Ojberretta Berretta
F

Se ve hasta mejor que antes de tener a su bb :'v

Florem Savage
T

she is awsome

ThatDud3Skull88
C

Best part of the video is the camera movement/editing. There is an oversaturation of attention craving and insecure sluts twerking.

Carlos Parra
r

This music is so fucking shit but the dance is good

random ember
R

Ееее.. наконец то тверк

Radiant Star
H

Beat that pussy moment :p

Himanshu Kashyap
م

yyyyyyahhh so nice

مايا احمد
L

AMAZING I just want to keep tapping the like button I mean LOVE button

Leslie Sanchez
Л

Девченки вы супер

Лариса Орлова
K

quisiera ver tu bebe

Karen Gomez
G

Ayyy this my song

GenjiZerk
L

So hot my pc slows down hehe:D

LudvikaHerbert
B

degenerate whores

Boi
c

We want to see some twerking like in your bring it back video. Haven't seen any really good ones in awhile.

christian corliss
X

The best the sexiest dancing and the most sexual movements

XNaXitOX 666
C

Sofa Is so gorgeous

Chris Gallo
L

DAMN that was I liked the camera work of zooming in and out.

Leigh H
H

dat ass doe

Ha MeD
D

That bad bitck right there

Davante Mazin
M

Hey is it bad that I wanna f j the main dancer

Master of Aces
J

Fraules I adore your videos I just want to tell you that your hair is much more nice without extensions... i love it natural Xxx love you girl

Jenna Pineapple
k

Is it just me or is she a little curvier In a good way I mean.

kschmadeka
J

better start doing porn cause getting a little jiggly. the back blonde is the new take over. Sorry kids destroy females.

John Donat
c

Nice video Love the energy seems like you were excited to come back and btw. These jean shorts > your black shorts :O.

crazedmonk
T

And a mommy

TheSarota1986
T

Still the bomb

TheSarota1986
E

I ain't gone lie. White girl got her shine on

Eros V. Delacross
J

You look more fit

Jess Soria
C

Shitty camera man ruin everything move the camera like he was wanking

Carlos Pelaez
C

Should have kept the hot girls with ya lol

CL1CKS
M

she's so beautiful and her moves are the best

Michael Rodgers
A

finally you are back

Akis Stergioulas
h

Piece good up to 40 seconds...

hdo100
h

Mary and so should be in the foreground best move you :

hdo100
d

deliciosa

danielgr86
F

Слишком много одежды

Feel Good
W

your body looks even better after having your baby you're a beautiful mama

Whitney Misja
A

love She is Back

Ale Caos
t

nice

trk 55
O

very sexy video and great choreography.

Owen David Gillespie is TheOneYouCantDeny
R

hotttttt

Roby De Marzi
R

hotttttt

Roby De Marzi
L

did her tits get bigger or what :D

LexiSexy
J

Fukn love these vids

John James Harry
َ

Mtabah ool primera

َبشرِ متعوُبِ
M

from which Country Are you the dance was perfect

Mara Lia
B

больше жопки

Breadblack4
T

здорово

Tridox
T

здорово

Tridox
T

omg Elena's shorts are wonderful. I didn't think they would be that short because they're jeans but then she turned around and...BAM ass cheeks right in my face lol. I love that booty though you can never show to much of it. She is such a sexy woman.

Troy24
T

Vulturing like a muthafuck but im down.

Terminology!
I

Russki bootay

IrishLincoln
O

Зачем так сильно натягивать шорты И оно конечно вроде и танцы да... Но баллом правит секс. Если просто трясти задом когда ты от молода и сексуальна то эффект был бы тот же. В этом минус данного направления танцев.

Oleg Aleksandrov
M

Eres increíble Elena que manera de bailar wow saludos desde México.

Miguel Ordoñez
h

she's having and feeling that music. ..kudos to you

happyGavy
T

I'd say she snapped back into dance shape prrrrrrretty quick

TheRoadfarmer
o

very good

obelisko3
Ф

пиздато

ФЕДЬКА 5Б
C

absolutely LOVE im so glad your back congrats on your baby. keep posting please

Crystal Morales
J

That beginning before the lyrics come in and the floor part was sooooooo good Love this

Jeremiah Walton
z

to tylko polski komentarz scroluj dalej

zbroja
m

dam danace and cam are super great :D

msms47
E

lo mejor Fraules

Eimy Ibarra
p

Those post pregnancy boobs are just the best

purple rain
S

Finally a good camera work Oh and have u been working out lately You look fit

StrayFire
C

THAT INTRO

Criss noviach
m

Omg you're boobies

michael montalto
d

huge fan love you <3

dodobrain
X

she's got so much swag

XSourStarX
M

1:18 Beat matches her boobs movement

MysticBaklava
B

huaaaauuu.....fraules impresionante

Bere Alegria
i

Always sexy always entertaining. Thank you

il1usiveman
i

Always sexy always entertaining. Thank you

il1usiveman
Y

Лена прям расцвела после родов фигура огонь

Yana Biasty
R

Elena My Russian queen

RavenHawk 79
R

Turkish fans

Rakan'ın Xayah'ı Ranked elo
S

gonna roll up some broccoli right now & watch this one again. puff puff pass that kush over here my dear

SILVABAK X
J

you should Start some tutorials

Jamie Fox
a

Incredible choreo Love your work as always.

audreymaria117
T

Mmmmm

Truth VS The Agenda
R

so original

RAF TAF
K

Did you make a boob job

Kariii Ioe
B

Love the smile. We're glad to see you back dancing.

B J
L

Sofá is back OMG...always an amazing squad ..

Laura Angel
L

Sofá is back OMG...always an amazing squad ..

Laura Angel
A

extrañaba estos videos sube mas seguidos CHILE

AMANDA GYAL
R

Good to see you're twerking again

Ryenel Aguilar
H

The Best Come to America pleaseee

Hoopful V.
d

Waited so longgggg Yes girl

danielle Antony
L

u look happy when u dance i love u baby

LydiA Jkessi
s

Why the stupid zoom in zoom out

szili76
L

the watch out for this top. do you still have it 4 years hahahah i like it

Lolish
S

literally who tf disliked this

Sai Jager
M

Abi şu götün güzelliğine bak

Mevlüt Doğan
L

me encanto

Liliana Dolores
K

You look amazing but this one was boring for me ..

King Javonique
S

Hmm she's a milf now huh :o sry

Sia S
N

OMG New video and so long thank you fraules

Nida Gökdemir
J

finally an amazing video again <3

JayLinkinGrylls
a

excelentes como siempre

antonio rodriguez
M

You are awesome

Mortimer
x

ах какая девушка Елена Яткина ты сама очаравашка 15 из 15

xXx xXx
J

This vid needs to be longer. Them titties thooo

Joseph Bailey
S

now we're just waiting on Yonce

Shanice Stancil
J

damn that chick twerks with the front too ; ooo <3

Joe Glenwright
A

ахуенно всё от цвета девчонок их движения динамики камеры

Arthur Ruhtra
E

Girl on the left <3

Ellirkos
E

Girl on the left <3

Ellirkos
M

God damm u make me hard

Mike Keen
C

like always Fraules dance is fire

Cdragon06
L

Ugh that song is so cringey. Couldn't finish the video.

Lindsay Mead
R

Beautiful as ever

Randy Cooper
A

watching on mute

Alien
G

so beautiful. and now a Mom. keep being awesome

Gun Slinger
G

so beautiful. and now a Mom. keep being awesome

Gun Slinger
S

wow

Silvio
C

Contente de te retrouver Fraules la maternité n'a pas du tout diminué ton talent

Claudine Mvilongo
j

You are beautiful. I love this video.

johnson pedia
J

um ass needed

Jalonte74
J

Nice Boobs

Juneu
A

Love your smile in this video And the dance of course

Anahatalice
Y

عوده حميده اختاه

Y888yGamer
D

TOP

Diletta Ingrosso
R

Amazing as always And squard is baaack

Ria 89
s

Her parents are watching this and crying

sarah griffith
A

vallahada benim karı sofa :D

Arda Ateş
w

AMAZING BRAZIL

wesley valente
B

nice

Brooklynyc918
B

kinda awesome tbh

Benjamin Bouton
S

Sofa the best :p

Sasko Anastasov
s

m i l f l o v e < 3

sukekiyo6
K

Fraules still looks amazing maybe even better. More bounce up top and more jiggle down below Unfortunatel but not sorry Mary/Maru is still my favorite. I fell in love with her durring Silento video and its going to be hard for another to steal my heart away lol

Kool and Kalm
T

Екатеринбург тебя смотрит Очень крутое видео

TheDimasikPro
I

Very Nice dance i like iT

ItzPlague
D

Being a filthy whore is never going to get old.

Duet shade
A

karıya bak ya tam bir melek aq

ANADOLU KARTALI
z

Hey WB Fraules

zCristineL zCristineL
R

a fraules e linda

Rhanna Bruna
N

Looks not really cool

NoFace
C

girls did a good job. you look good from the baby. keep up the good work. when is the U.S. tour would love to see y'all live.

Caleb Vigneau
F

this dance looked like sign language

Freedom
л

большой респект лене после беременности вновь вернуть свою потрясающую фигуру это очень круто. радуй нас почаще

люля кебаб
й

Как всегда зажигательно и весело. В общем превосходно P.S Было приятно вновь увидеть Софу :з Она слегка похудела по моему

йоя
J

OMG that sky is beautiful

James R
U

I love this ass

Ulvi Rehimov
S

Nice but fans want video like ""Cool back"

Samsung bj
T

Hey Fraules its been awhile. Good to see you dancing.

Tanya Galitan
C

Awesome Video and look how fast you got that body back AMAZING

Clarence Marino III
G

In before the millions of views my friends.

Game Brush
Ю

супер Молодцы

Юлия Добровольская
D

got dem mama bitties

Deeptrout
A

now I can watch this in repeat

Anika pawar
C

this is amazing

Chelsey G6_9
C

this is amazing

Chelsey G6_9
L

trop beau

L'HydreJoueur
N

Amazing as usual.xxxxxxx

Nadia Levy
К

Великолепно

Кристина Шаляпина
и

2 раза кончил

игликий аркадий
E

hola saludos Me gusto el baile

Elizabeth Jimenez Moreno
W

OMG

Warlok tina
g

Lil early for a fap but I'm down

gq
C

las mejores

Camila Azocar
K

Nice

Kanieya Saulsberry
و

an horny af right now

وحق دينك احبك
M

summertine

Marcin Oniszczuk
A

finally waited sooooooo long . was just continuously watching the Insta video again and again

Anika pawar
I

wow me encantan como bailan jaja

Ismael Antonio Herrera Melendez
V

I love it elena and i almost know the full choreography

Victoria Jackson
K

Did you make a boob job

Kariii Ioe
B

Love the smile. We're glad to see you back dancing.

B J
L

Sofá is back OMG...always an amazing squad ..

Laura Angel
L

Sofá is back OMG...always an amazing squad ..

Laura Angel
A

extrañaba estos videos sube mas seguidos CHILE

AMANDA GYAL
R

Good to see you're twerking again

Ryenel Aguilar
H

The Best Come to America pleaseee

Hoopful V.
d

Waited so longgggg Yes girl

danielle Antony
L

u look happy when u dance i love u baby

LydiA Jkessi
s

Why the stupid zoom in zoom out

szili76
L

the watch out for this top. do you still have it 4 years hahahah i like it

Lolish
S

literally who tf disliked this

Sai Jager
M

Abi şu götün güzelliğine bak

Mevlüt Doğan
L

me encanto

Liliana Dolores
K

You look amazing but this one was boring for me ..

King Javonique
S

Hmm she's a milf now huh :o sry

Sia S
N

OMG New video and so long thank you fraules

Nida Gökdemir
J

finally an amazing video again <3

JayLinkinGrylls
a

excelentes como siempre

antonio rodriguez
M

You are awesome

Mortimer
x

ах какая девушка Елена Яткина ты сама очаравашка 15 из 15

xXx xXx
J

This vid needs to be longer. Them titties thooo

Joseph Bailey
S

now we're just waiting on Yonce

Shanice Stancil
J

damn that chick twerks with the front too ; ooo <3

Joe Glenwright
A

ахуенно всё от цвета девчонок их движения динамики камеры

Arthur Ruhtra
E

Girl on the left <3

Ellirkos
E

Girl on the left <3

Ellirkos
M

God damm u make me hard

Mike Keen
C

like always Fraules dance is fire

Cdragon06
L

Ugh that song is so cringey. Couldn't finish the video.

Lindsay Mead
R

Beautiful as ever

Randy Cooper
A

watching on mute

Alien
G

so beautiful. and now a Mom. keep being awesome

Gun Slinger
G

so beautiful. and now a Mom. keep being awesome

Gun Slinger
S

wow

Silvio
C

Contente de te retrouver Fraules la maternité n'a pas du tout diminué ton talent

Claudine Mvilongo
j

You are beautiful. I love this video.

johnson pedia
J

um ass needed

Jalonte74
J

Nice Boobs

Juneu
A

Love your smile in this video And the dance of course

Anahatalice
Y

عوده حميده اختاه

Y888yGamer
D

TOP

Diletta Ingrosso
R

Amazing as always And squard is baaack

Ria 89
s

Her parents are watching this and crying

sarah griffith
A

vallahada benim karı sofa :D

Arda Ateş
w

AMAZING BRAZIL

wesley valente
B

nice

Brooklynyc918
B

kinda awesome tbh

Benjamin Bouton
S

Sofa the best :p

Sasko Anastasov
s

m i l f l o v e < 3

sukekiyo6
K

Fraules still looks amazing maybe even better. More bounce up top and more jiggle down below Unfortunatel but not sorry Mary/Maru is still my favorite. I fell in love with her durring Silento video and its going to be hard for another to steal my heart away lol

Kool and Kalm
T

Екатеринбург тебя смотрит Очень крутое видео

TheDimasikPro
I

Very Nice dance i like iT

ItzPlague
D

Being a filthy whore is never going to get old.

Duet shade
A

karıya bak ya tam bir melek aq

ANADOLU KARTALI
z

Hey WB Fraules

zCristineL zCristineL
R

a fraules e linda

Rhanna Bruna
N

Looks not really cool

NoFace
C

girls did a good job. you look good from the baby. keep up the good work. when is the U.S. tour would love to see y'all live.

Caleb Vigneau
F

this dance looked like sign language

Freedom
л

большой респект лене после беременности вновь вернуть свою потрясающую фигуру это очень круто. радуй нас почаще

люля кебаб
й

Как всегда зажигательно и весело. В общем превосходно P.S Было приятно вновь увидеть Софу :з Она слегка похудела по моему

йоя
J

OMG that sky is beautiful

James R
U

I love this ass

Ulvi Rehimov
S

Nice but fans want video like ""Cool back"

Samsung bj
T

Hey Fraules its been awhile. Good to see you dancing.

Tanya Galitan
C

Awesome Video and look how fast you got that body back AMAZING

Clarence Marino III
G

In before the millions of views my friends.

Game Brush
Ю

супер Молодцы

Юлия Добровольская
D

got dem mama bitties

Deeptrout
A

now I can watch this in repeat

Anika pawar
C

this is amazing

Chelsey G6_9
C

this is amazing

Chelsey G6_9
L

trop beau

L'HydreJoueur
N

Amazing as usual.xxxxxxx

Nadia Levy
К

Великолепно

Кристина Шаляпина
и

2 раза кончил

игликий аркадий
E

hola saludos Me gusto el baile

Elizabeth Jimenez Moreno
W

OMG

Warlok tina
g

Lil early for a fap but I'm down

gq
C

las mejores

Camila Azocar
K

Nice

Kanieya Saulsberry
و

an horny af right now

وحق دينك احبك
M

summertine

Marcin Oniszczuk
A

finally waited sooooooo long . was just continuously watching the Insta video again and again

Anika pawar
I

wow me encantan como bailan jaja

Ismael Antonio Herrera Melendez
V

I love it elena and i almost know the full choreography

Victoria Jackson

тверк фраулес видео
тверк софа видео
тверк fraules видео
стиль тверк видео

Это интересно

WIGGLE twerk видео от команды FRAULES на песню Джейсона Деруло Виггла
WIGGLE twerk видео от команды FRAULES на песню Джейсона Деруло Виггла

  141921      3:36

Diplo &amp; Alvaro - 6th Gear (feat. Kstylis) [Официальное видео команды Fraules Twerk]
Diplo & Alvaro - 6th Gear (feat. Kstylis) [Официальное видео команды Fraules Twerk]

  3849999      2:15

Новый тверк хорео Мэри и Софья (команда fraules) на песню jason derulo feat. Tyga Bubble Gum
Новый тверк хорео Мэри и Софья (команда fraules) на песню jason derulo feat. Tyga Bubble Gum

  3306047      1:21

Новый тверк-хорео от команды Mary and Sofa Fraules. Обучение Booty Dance
Новый тверк-хорео от команды Mary and Sofa Fraules. Обучение Booty Dance

  2760      1:21

KID INK (feat. DeJ Loaf) - БЫТЬ НАСТОЯЩИМ | TWERK | хорео от FRAULES feat. Нася Килла и Диван
KID INK (feat. DeJ Loaf) - БЫТЬ НАСТОЯЩИМ | TWERK | хорео от FRAULES feat. Нася Килла и Диван

  545      1:10

KID INK (feat. DeJ Loaf) - БЫТЬ НАСТОЯЩИМ | TWERK | хорео от FRAULES feat. Maru &amp; Sofa (команда Fraules)
KID INK (feat. DeJ Loaf) - БЫТЬ НАСТОЯЩИМ | TWERK | хорео от FRAULES feat. Maru & Sofa (команда Fraules)

  502547      1:22

София &quot;SOFA&quot; Колбеюк - Принцесса-тверь
София "SOFA" Колбеюк - Принцесса-тверь

  31349      5:30

Новый тверк-хорео от Мэри и Софу Fraules команды на песню Джейсон Деруло подвиг Тыг
Новый тверк-хорео от Мэри и Софу Fraules команды на песню Джейсон Деруло подвиг Тыг

  30925      1:03

Отчетный концерт 2015 - Twerk group (Лебедева Мару и Кольбедюк Софа)
Отчетный концерт 2015 - Twerk group (Лебедева Мару и Кольбедюк Софа)

  29858      2:28

FDC - жаркие выходные Ямайки 2014 - тверк 1x1 Кит Мел против Дивана
FDC - жаркие выходные Ямайки 2014 - тверк 1x1 Кит Мел против Дивана

  567225      4:22